Moya kliendiküsitluse auhinna võitis Triin Jäätma. Vaata tulemusi!

Sinu taarakorraldaja MOYA viis läbi iga-aastase kliendirahulolu uuringu, et selgitada välja pakutavate teenuste head ja vead. Uuringu tulemused on olnud olulised MOYA arendustegevuse planeerimisel.

Täname kõiki vastajaid tagasiside eest. MOYA rahuloluindeks sel aastal oli 4,22 (viie punkti skaalal). Sel aastal osales uuringus 17 inimest.

Soovime teiega uuringu tähtsamaid tulemusi jagada:

MOYA-t peetakse teistest kiiremaks ja nähtavamaks taarakorraldajaks;
Taarajaamade puhtus sai hindeks 3,59 (eelmisel aastal 4,14);
Kliendid hindasid MOYA usaldusväärsust 4,82 ja probleemide lahendamise kiirust 4,53 palliga (eelmisel aastal vastavalt 4,65 ja 4,21).

Eriti tänulikud oleme kõigi kommentaaride ja soovituste eest. Võtame teie tagasisidet arvesse ja püüame oma tööd ning teenuseid järjepidevalt parendada.

Kõigi vastanute vahel loosisime välja iPad Mini, mille õnnelikuks omanikuks sai sel korral Triin Jäätma Comarketist. Palju õnne!