Moya kliendiküsitluse auhinna võitis Rain Eedra. Vaata küsitluse tulemusi!

Moya viis läbi iga-aastase kliendirahulolu uuringu, et selgitada välja pakutavate teenuste head ja vead. Uuringu tulemused on olnud olulised Moya arendustegevuse planeerimisel.20161108_141208

Täname kõiki vastajaid tagasiside eest. Moya rahuloluindeks sel aastal oli 3,8 (viie punkti skaalal). Sel aastal osales uuringus 21 inimest.

Soovime teiega uuringu tähtsamaid tulemusi jagada:

Moyat peetakse teistest nähtavamaks ja puhtamaks taarakorraldajaks;
Taarajaamade puhtus sai hindeks 3,4 (eelmisel aastal 3,59);
Moya jaamatöötajad said keskmiseks hindeks 3,5 punkti ja juhtiv personal 4,1 puntki viiest.

Rõõm oli näha, et kliendiküsitluse andmeid on kaupluse külastajad Moya teenustega enamasti rahul või väga rahul (85,7%) ning meie klientide probleemid lahendatakse enamasti või alati meelepärasel viisil (61,9%)

Eriti tänulikud oleme kõigi kommentaaride ja soovituste eest. Võtame teie tagasisidet arvesse ja püüame oma tööd ning teenuseid järjepidevalt parendada.

Kõigi vastanute vahel loosisime välja iPad Mini, mille õnnelikuks omanikuks sai sel korral Rain Eedra Papiniidu Säästumarketist. Palju õnne!